Един от администраторите на групата, Филип Дудин, разказва, че в началото е имало повече хора, които търсят транспорт, отколкото предлагащи. Постепенно обаче ситуацията се е балансирала и вече всеки ден десетки столичани намират съмишленици за споделено пътуване.
„Научиха го вече и започнаха да се намират един друг и да пътуват заедно“, споделя Дудин.
Както често се случва в подобни инициативи, не са липсвали и опити за злоупотреби. Имало е случаи на хора, които се опитват да превърнат солидарността в бизнес. За да предотвратят това, администраторите са въвели специално правило, забраняващо използването на групата с комерсиална цел.
„Който иска да вози срещу пари, да стане таксиметров шофьор“, категоричен е Дудин.
Links
[1] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F
[2] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82
[3] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/stachka
[4] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/%D0%BF%D1%8A%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5