По думите му информираността е от главно значение, за да се избегне всякакво подвеждане и да могат да се контролират последиците.
'В днешно време има поток от нерегистрирани традиционни и алтернативни средства за лечение на сериозни заболявания. Тези продукти с неясен произход могат да се рекламират дори от инфлуенсъри, които в стремежа си да изкарат повече пари, не правят проучване за продукта", допълни Тодоров.
Той обясни, че социалните мрежи имат специални ботове, които сканират самите реклами за продуктите и уебсайтовете, към които се препращат потребителите след като кликнат на рекламата.
"Това, което ние като консуматори можем да направим е, когато видим подобна реклама, да я докладваме като подвеждаща или измамна, за да я провери платформата. Така, ако има нередност, тази реклама ще бъде свалена от социалните мрежи", каза още Тодоров.
Links
[1] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/falshifa
[2] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0
[3] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%8F
[4] https://workflow-hotfix.liberta.bg/tags/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0