В градския транспорт основният проблем е липсата на шофьори, оттам по веригата тръгва всичко. Тази глупост с обединението на градския транспорт в едно дружество вече е правена. Проблемът е друг – текущото оперативно управление на града получи управители на дружествата, които не може да контролира, коментира и лидерът на КТ "Подкрепа" Димитър Манолов

В градския транспорт основният проблем е липсата на шофьори, оттам по веригата тръгва всичко. Тази глупост с обединението на градския транспорт в едно дружество вече е правена. Проблемът е друг – текущото оперативно управление на града получи управители на дружествата, които не може да контролира. Това коментира пред БНТ президентът на КТ „Подкрепа” Димитър Манолов, цитиран от novini.bg.

„Оптимизацията на разходите е задължение на мениджмънта, аз съм „за”, но не да се намаляват заплатите, а да се инвестира в условията на труд. Спорът с кмета и общината ще продължи. Не може да очакваме, че всички разходи ще бъдат подведени под приходите”, заяви от своя страна президентът на КНСБ Пламен Димитров.

Според Манолов разговорът за проблемите в градския транспорт не е валиден само в София.

За медицинските сестри Димитров уточни: „В този сектор има достатъчно пари. Въпросът е в управлението на ресурсите. В болниците в момента имаме яснота за клиничните пътеки, нямаме яснота кой как работи. Сестрите вече са под 30 000, нямаме съотношение 1:1 между лекар и сестра. Сестрите по дефиниция работят месец и половина в месеца. Някои им завиждат на заплатите.”

За въвеждането на еврото у нас Димитров уточни: „Бяха проспани месеци от управлението, което искаше да дойде моментът на доклада и тогава да започнем да говорим сериозно. През това време противниците на еврото си свършиха работата и сега хората са разделени.”

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.